2 Ağustos 2008 Cumartesi

BİR ADIN KALMALI

belki birilerine adam oldun da
bana sadece mavi adam oldun.
silmedim değiştirmedim ismini.
hak etmediğini bile bile.
eğreti duruyor biliyorum ismin
demir gibisin sen bana demir yanını gösterdin hep sen
mavi yanını değil
lacivert yanını siyaha bakan

ve beni yerden yere çalan sesini zihnime hapsettin
ben yıllar boyu mavi melodilere sarıp dinlerken seni
sen beni kara geceye hapsettin

zaman kağnı arabası
zaman kum saatinin hep dolu tarafı
zaman panzehiri olmayan zehir kanımda dolaşan
zaman seni seninle yıkama zamanı
seni bir daha üzerime giymeden

her leke kendiyle çıkar sende!

bir adın kalmalı dedim
mavi çocuk olsun bundan sonra
adamlık senin sadece kalıbında yüreğinde değil
bir adın kalmalı geriye

mavi çocuk bana artık yalan söyleme
seni duymuyorum

sessiz olduğum sürece yoksun...

tıp!

Hiç yorum yok: