7 Ağustos 2008 Perşembe

HOŞÇA KAL

hoşça kal mavi adam

elimde değil gidiyorum denedim olmuyor.

sen beni sadece sarışın deniz kızı bil ve hep öyle kal
bir deniz kızı olayım aklında.

içimde bir ağaç gibisin şimdi
deremiyorum dallarını
hiçbir şeyinim ama işte bu yüzden gidiyorum
sana artık yazmak istemiyorum.
seni sevdiğimi düşünmek istemiyorum.

ben senin hiçbir şeyinim.
anca yeni anladım.
sevmem zaman aldı unutmam ne kadar alır bilmem.

bende sana ait bir şeyler olsun istedim hep olmadı. el yazın, bir küçük fotoğraf, bir kitap; sayfaları yer yer yırtık,çizik arkasında önünde notlar, karalamalar, bir gömlek üzerinde kokunun hala durduğu bir yastık yalnız senin uyuduğun. bende sana ait bir şeyler olsun istedim. yok, hiç olmadı. bilmedin önceleri, bilseydin olur derdim olmuyor. bende sana ait bir şey yok. sensiz seni yaşadığım seneler.bizim ortak anımız yok.

bizim hiç ortak anımız olmadı! benim içimde biriktirdiklerim. sensiz geçen yılları omzuma şal yerine yük etmişim. bilmedim aşkın sustukça büyüdüğünü. ses vermedim. sormadın ki sen hiç, ben de söylemedim. geçmedi susmadım. yokluğunu kendime düş eyledim. bir şarkı gibi çalındı bana varlığın. sorma son susan söylemiyor bu kez son sözü kalbiyle. ben söylüyorum.

yabancı bir şarkı gibiyim senin dilinde, bölük pörçük.
sigaranın içilmemiş tarafıyım
öksürük gibiyim en kanlısından
şarkıların hüzün makamıyım.

ortak tek bir fotoğrafımız bile yok!
ben adsiz bir özlemim
yağmur yemiş bir deniz gibiyim

bakıyorum kendime göz bebeklerime bakıyorum seni görüyorum.
evet hala evimin tatlı küçük kızıyım hayat büyütmedi, hala 13'deyim.
seni ilk sevdiğim yaşta 18'imde.

inanmazsın sen bir deniz kızına
deniz kızları ağlamaz sarılmazsan onlara

o denizin mavisine mavinin şarkısına ve sana aşık

bir deniz kızın var hiç unutma
o sen kötü oldukça ağlıyor sana.

temmuzları şubata çeviren kara adam
tüm şarkılar sözsüz artık
seni duymuyorum

sesini duymadığım günü yok sayardım
artık yoksun yaşadığım gün yok.
sesin yaşama nedenim o yok.

yabancı şarkılar dinle anlama tek kelime.

Benim en güzel huyum sevmekti
En çok seni
En çok ellerini
En çok sesinin dudaklarımda bıraktığı yankıyı sevdim

Bana bir şarkı söyle içinde adım geçsin ozlem de

Sesini bırak ruhuma seni duymak istiyorum tüm fısıltılarda
En çok ben seni sevdim
Onurumdan çok sevdim kendimden
Sen sustun beni sessizliğinden bile çok sevmedin

Bu yazık hikayenin neresindeyim.
Sensiz olan tüm bölümlerde başroldeyim!

ne güzel şey kendi yörüngeleri etrafında dönenleri sevmek!

safaklar bana artık karanlık

artık sonbahar otellerinde bir üniversiteli kız uykusu bulamayacaksın.
ben senin hiçbir şeyinim.
rahatlasın kalbin,
bittim.

sessiz olduğum sürece yoksun.

tıp!
gittim."

Hiç yorum yok: