2 Haziran 2008 Pazartesi

AY IŞIĞI

Tuhaf bir geceydi. Üst üste onlarca kez aynı şarkıyı dinlediğimden mi bilmiyorum beynim farklı algılıyordu her şeyi.

Ay ışığı bir bardağa konup sek içilir mi ? İçine biraz yıldız tozu serpiştirsem baharatlı olsa. İçsem sarhoş olsam güneşler kovalasa beni düşümde. Sen hangi güneşe aitsin bilemem. Sen gelsen düşüme yalnız bu gece gelsen.

Sol yanımda ince bir sızı var, sustum böyle oldu. Konuştum rezil oldum. Su içtim sarhoş oldum. Benden hiç gitmedin. Arada bir göç ettin sonra yuvana geri döndün. Kendi kendime rezil oldum sen bilmedin. Dağıldım. toparlanmadım. Seni aramadım sormamam görmemem bir şey değiştirmezdi. Gözbebeğime çizmiştim ben seni. Elimdeki çizgilerdin. Ona buna ağladım anlatamadan sustum. Kendimi dinledim.

Dudaklarının ıslak coğraftasında bir yer bulurum bir gün bulurum da o da tsunamim olur boğulurum. Bilirim bir kenar süsüyüm hayatında. Sadece seni seven biri. Yani olmasam da olur...

Tuhaf bir gece, balkonda sigara içiyor kardeşim dumanı içimde. Aynı şarkıyı üst üste dinledim sanırım sorun bende.

Ay ışığı bir bardağa konup içilir mi? İçine biraz yıldız tozu serpiştirsem. Güneşler kovalasa beni düşümde.

Gel demiştim ama gelme bu halimi görme.

Tuhaf bir gece tuhaf çok tuhaf...

Hiç yorum yok: