1 Haziran 2008 Pazar

HÜZZAM


ben bekleyendim,
o beklenilen
roller hiç değişmedi.

ekledim çıkardım çarptım böldüm
seven bendim
o sevmeyen.

bekledim.
aramasını tek bir kez
bekledim bir kez benden önce düşünmesini.
düşünmedi.

sevdim bekledim özledim.
sevmedi beklemedi özlemedi.

o beklenilendi.
ben bekleyen
roller hiç değişmedi.

hüzzam bir şarkıda kaybolmuş gibiyim
el veren olmadı
hiç ağlamadım

kendime gülümsedim
deniz kızları ağlamaz ki denizin içinde.

kendime gülümsedim
deniz kızları uyumazlar ki düş görebilsinler.

ben bekleyendim
o beklenilen
sadece aynı gökyüzü başımızda

ben akdenizde o dünyamın merkezinde
ayrı yakamozlar gözlerimizde

kendime gülümsedim
deniz kızları düş kurmazlar ki üzülebilsinler.
bekledim sadece düşlemedim ki.

gittim her şeyi bir kıyıda bırakarak
dalgalara göz kırptım.
masal neyse ben gereğini yaptım.

Hiç yorum yok: