31 Mayıs 2008 Cumartesi

SENİ BEKLERİM ÖPTÜĞÜN YERDE

çocuktum 10'lara henüz ulaşmamıştım bile.
ilk kez duyduğumda vurdu bir yerden.
o zaman belliydi ne olacağı besbelli.

bir gün birisine aşık olursun diye korktum hep
birini çok seversin de o ben olmam diye

en çok o şarkının sonundan korktum bir esmere gönül verirsin diye.
kaç yıl geçti bir 10 mu saymadım bir 1o daha saysam korkarım .

sahilde beklemek kordu bana o yüzden ben deniz kızın oldum,
sen prensim olmadın.
ben denize gittim.
denizde kayboldum.

seni beklerim optugun yerde bile diyemiyorum,
bir öpücük borcun var.
daha kötüsü bir aşk borcun var.
ödemezsin bilirim.

saçlarımı boyasam kapkaraya dokunmaz bu şarkı di mi bana.

bana bir aşk borcun var
şimdiden biriktirmeye başla desem

tek bir sarıl geçer
tek bir sarıl yeter

bir Özlem bin özlem biter.

Hiç yorum yok: