31 Mayıs 2008 Cumartesi

YERİNE SEVEMEM


yerine sevemem
yerine koyamam kimseyi
sen kusursuz sevgilimsin
el değmemiş
hiç dokunmadığım dokunamayacağım sevgilim
buna sen bile inanmazsın
gözümü senle açarım
gözümü senle kapar

en çok bayramlarda geçersin aklımdan
arada seni düşünmem
çünkü bana dokunur yokluğun
öyle arada bir kanatırım kendimi
içimde bir cam kırığıyım da sezdirmiyorum kimseye

ne zaman seni çok görmek istesem düşüme gelirsin
düşlerimde dokunursun saçlarıma
yaramaz çocukların saçlarına dokunur gibi şevkatle

özlerim en çok seni
harfini süslerim arada
alfabemden ayırdım seni
kendime sakladım
aşkın gökyüzü harfini
bir gün bu özlem sona erecek diye beklerim
bir ümit işteyerine sevemem
yerine koyamam kimseyi
gözlerini seyretmek denizi seyretmek gibi.

bir gün tek bir gün bir notadan daha değer ver bana
bu da yeter.

al aşkını koynuna bir şarkı çal bana
gitarının teli olmasam da ondan öte yakınım ben sana.

Hiç yorum yok: