30 Mayıs 2008 Cuma

BÜYÜ


bilerek başlamadım, usul usul aktın yüreğime. ben aşklara tüm kapılarımı kapadığım bir anda. önce cümlelerin süzüldü sonra sessizliğin ve melodilerin. ben seni tanıyordum aslında. bir hayaldin eski günlerime dair. yurttaki yalnızlığım saçlarımda kar taneleriydin, ilk sigara dumanım, ilk kalp çarpmam sendin. sonraları zihnimin diplerine attığım asla dokunamadığım sevgilimdin.

bir balık gibi sevdim seni hiç dokunmadan. oysa ben acı severim şöyle sıkıştıra sıkıştıra. bir seni sevemedim bir biz ayrı düştük. uyandım rüyadan yaşım almış başını gidiyor. bir sevda yaşamayacak kadar yaşlandı bu yürek. ve bu yürek bir deniz kızı nice zaman. sen öyle tanırsın ancak. Sarışın deniz kızı derler anlarsın. sonra susar başka diyalara dümen çevirirsin. benim sesim güzel değildir diğer sirenler gibi. sesimi sattım ben, harflerim var. onu da okuyabilirsen yalnız sen anlarsın. seni seviyorum dersem inanma, sensiz olamam dersem inan. çünkü zamanı bir bahar gününe kurduğumdan beri aklım fikrim sen.

bir telefon kadar yakın bile olmasak bile iç sesinim,
gözlerindeki ilk bakışım aynada dondurduğun,
yazdığın ilk melodi,
söylediğin tüm cümlelerin ilk harfiyim.
sen ne kadar kabul etmesende ben yanındayım,
mesafelerin limitsiz sonuyum.
delta x eşittir sıfırım.
başladığında bittiğin yerdeyim.
özleminim.
sevdiğin, seveceğin ne varsa saklandığım.
ararsan gözünün önünde olanım.

ama asla dokunamayacağın.

büyü bozulmasın!..

Hiç yorum yok: