29 Mayıs 2008 Perşembe

GÖKYÜZÜM


önce sesini sevdim sonra seni
yanaklarında yarım tebessümler

en son dudaklarında kaybolduğumu anımsıyorum
sonrası uzun yıllar

yokluğun ama sesin hep benimle
sesini sevdim ben karlı günlerde içimi ısıtan
ve her mevsimi bahara bağlayan

ilk sesindi sevdiğim yüreğimden vuran
sonra sen, hiç sevmemem gereken

düşlerime alıyordum seni
orda bile dokunmuyordum sana, sende bana
yürüyorduk yollarda
amansızca tartışıyorduk cümleler bir bir aklımda

düşlerime alıyordum seni
orda bile birleşmiyordu dudaklarımız
sadece ellerinle saçlarımı okşuyordun
yüzünde yarım bir tebessüm
bana mı gülüyordun

sen düşlerimin adamı
seni kocaman gözlerinden tanırdım
bir de koyu renk uzun saçların vardı

adını bile bilmiyordum
ama seviyordum seni

arada bir geliyordun düşlerime
sana sarılmayı seviyordum
bir kokun vardı tanımlayamam şimdi
kokunu tanıyordum
bugün karşılaşsak seni tanırım

düşlerime giriyordun sessizce dalıyordun
ellerimiz hiç birleşmiyordu
gözlerimiz hep birlikte

seni tanıyor muydum
sen kimdin
Seni görsem tanır mıydım
düşlerime alıyordum seni
sadece bir düştün...

adını bilmiyordum GÖKYÜZÜM diyordum

sen kendini bilirsin.

Hiç yorum yok: