30 Mayıs 2008 Cuma

DARAĞACI


başından belliydi
bile bile daldım içine balıklama
serde deniz kızı olmak var
sen bilmezdin ki seni o kadar çok sevdiğimi
nerden bileceksin
cümlelerin kantarı yok sevda yükünü tartmaz ki

sevdin sözcüklerimi hepsi bu ötesi yok
cümlelerimden bir darağacı yaptım kendime
ipi benim elimde
kırıldım çok kırıldım

kaderim iki dudağının arasında
bekledim gelmedin
adressiz mektupları kendime yolladım
şarkılarımın notası kırık benim
hiçbiri bütün değil
sende kaldı yüreğim
sen ses vermedin

darağacı yaptım kendime
gülüşüne bir ömür veririm
sesini duysam biterim
darağacımsın çınardan sonra en sevdiğim ağacım

sessizlik ölümden betermiş
bir söz ile vuruldum
darağacım adın bundan sonra gam olsun
hiçbir notada beni bulamayacaksın
notaları kendime mühürledim
seni benimle giydiremedim
izin kalmadı nefesimde

yağmaladın ne varsa içimde
darağacımdın göğe uzanan
elleri bir bana uzanmayan ...

gittim!

Hiç yorum yok: