28 Mayıs 2008 Çarşamba

AYNA

Sana biriktirdiğim tüm sözleri aynaya konuştum
o dinledi beni sen dinlemedin pranga vurdun her cümleme

sır verdim aynaya ama tutmadı sana söyledi
çünkü ayna sırdan yapıldığından sır tutmazmış bilemedim !!!
sana giyindiğin tüm vücutları soyun desem
sadece beni giyinsen üstüne yapamazsın ayna söyledi bana !!!

hep susuyorsun bense geveze balıkçı kuşlarına döndüm
gece oluyor ben gidiyorumsen sustuğun tüm cümleleri say dök bakalım

bir ben bulabilir misinbir ben daha sevebilir mi seni ???

senle ben ayrı akımların tabloları gibiyiz
sen van gogh yıldızlı gece, ben picasso ağzı burnu bir yerde
sen nerde pastel renkler var onlarla boyanmışsın
ben deli dolu tüm renklere bulanmışım.
aynı koleksiyoncuda bile denk gelmeyiz canım belki bir müzede.

sen şimdi git tüm renkleri soyun gel bir maviye dön
ben zaten mavideyim deniz kızın seninle
sonra aynaya söyle aramızı bozmasın
sen hep benimlesin ben seninle olmasamda

bana bir aşk borcun var yazdım

söyle monet'e o ödesin

Hiç yorum yok: