30 Mayıs 2008 Cuma

ÖZLEMEK


Can Yücel'in dediği gibi bağlanmadım ben sana

ama yine de seni sahiplenmek istedi bu yürek
Çatıların gökyüzüyle birleştiği yerleri sahiplendim dediği gibi
Gökyüzünü sahiplendim seni sahiplenir gibi.
gökyüzümsün sen ulaşamam asla.
senin yıldızım yaptım, pusulası kalbimin

çok sevmeyeceksin dedi bir de
ama ben senin değil daha az hiç sevmememe rağmen kırılmadım yaşadım.

seni tanımadığım onlarca yüzlerce binlerce insanla paylaşmak da koymadı
uzaklığın hiç koymadı alıştım.

dokunamadığım yüzünde ne gülüşleri gördüm ne hüzünleri

haftalarca duymasam sesini unuturum değil mi

darağacımsın göğe uzanan
elleri bir bana uzanmayan

seni özleyerek hayatımın diyetini ödüyorum
hakkını verdim adımın seni sevmenin bedelini ödeyerek

sen sakın benim kadar sevme ve özleme
özlemin hep yanında olsun
o ben olmasamda

hatta hiç özlemin olmasın ona bile razıyım ...

Hiç yorum yok: