29 Mayıs 2008 Perşembe

YAĞMUR


yağmur ile yürürken o ağlar ben ağlar
o saklanmaz ama ben saklanırdım
belki en çok kendimden saklandım.
ben ağladım kimse görmedi.
sonra o söyledi ben dinledim.
inadına sevdim bile bile.

en büyük hatam hiç benim olmayacak birini sevme lüksünde olmamdı.
şarkı çaldı ahmak ıslatan başladı,
ben yürüdüm kulaklarımda sesi,
yurda az vardı, soğuk vurdu kimse görmeden odaya çıktım.
imzaya inmeme daha vardı.

o söyledi ben dinledim.
inadına sevdim bile bile.
yurttan şehrin ışıklarına baktım ve yağmura.
mevsimler bahara ermiyordu burda hiç.
indim imzayı çaktım en tepeye çıktım
bir sigara ve onu dinledim ruhumda dolaşan sesini.

sonra sustum,
bizim kızlar baktı öylece gülüştük.
yağmurla ağlamıştık yeterdi.
uykuya vurdum düşüme gelmedi.

hangi yağmur ruhu dindirir?

Hiç yorum yok: