28 Mayıs 2008 Çarşamba

YUMUŞAK G


susuyorsun
aramıza okyanuslar giriyor ben boğuluyorum
sustuklarını biriktiriyorsan
sıra bende şimdi

bir yumuşak g oldum ben, duy duyabilirsen
ara bul bak dokun dokunabilirsen
büyük acılar sessizdir
şimdi acımın en çoğundayım
sen yoksun hiç olmadın zaten

sardım sarmaladım kendimi
kadere sustum, susuyorum, susacağım
ruhumla konuşacağım artık.
ben sessiz, senin sessizliğinle daha da sessiz.

birkaç yağmuru giyeceğim üstüme
birkaç rüzgara taratacağım saçlarımı
bir çınara açacağım tüm derdimi
ağaçlar sır vermez kimseye
sonra ilk bahar güneşinde bir papatya olacak kederim
seviyor sevmiyor yapmayacağım
kalacak öyle toprakta
çünkü ben cevaplarımı aldım

ne kadar susarsam susayayım
sadece susacağım sana!

bilmeyeceksin sadece gitti diyeceksin ama nereye..

şimdi bir yumuşak g oldum ben

hadi konuş konuşabilirsen
seni hep özleyeceğim
ama ben daima bir ozlem ile yaşıyorum bunu biliyorsun.

sadece sana susuyorum.

işte bunu bilmiyorsun.

Hiç yorum yok: