30 Mayıs 2008 Cuma

UZAKLARI ÖZLEMEK


seni sevmemek için bahane arasam bulur muydum
hiç bilmiyorum
daha çok severdim kesin inadına
ve inadına tüm kabuklarını kaldırıp yaralarımın kaşırdım daha çok izin kalsın diye
izin kalsın ki sevgimi herkes bilsin
ne güzel düşünce tam bir kenar süsüne göre.

uzaklar yakın olmaz ki
zaten sorun mesafe de değil ki

sustuk genelde
konuşmadık
aynı dili konuşuyorduk güya
hayır aynı dili konuşmuyorduk
ben bunu anladım

bitecek içimde avuturum kendimi
artık bilsen de ne çare
zaman örter tüm cümleleri
kağıda yazılanları bile

sen sustun
bunu sen istedin
bense itaat ettim

uzakları özleme vaktinde saatim
uzaklardasın ama ne çare
kalp mesafemize birkaç galaksi var sevdiğim

ben seni özleme saatindeyim
sense unutma mevsimindesin

sen mevsimlerin en güzelisin yaşamadığım
asla geri dönme

başlamadan bitti
ben kendimi ikna ettim.

bittim...

Hiç yorum yok: