29 Mayıs 2008 Perşembe

DUVAR

biliyordum unuturdun öyle gibi oldu.
ama önemli değil.
sevmek affetmektir.
unutsanda hiç bilmesende ben seni seviyorum.

geçmiyor denemiyorum bile vazgeçmeyi.
seviyorum öylece.

içimden taşıyor.

insan hiç tanımadığı birini özler mi özlermiş seninle öğrendim.
bilmediğim kokun, dokunmadığım tenin bile duvar değil seni özlememe.
çok insan tanıyan çok çabuk unutur dedi bir arkadaş.

ya çok insanın sevdiği biri sen anımsıyor musun ara ara beni,
sesini duyduğum gün doğum günümdür dün değil.

gün gelse etin etime batsa

sımsıkı sarılsam sana,
nefesimi saklasam.
benim demem sana, iyelik eki yüklemem adına.
sevgim sahipsiz olsun.
hayat bir gün kadar kısa
olmasanda yanımda bu duygu hep kalsın yanımda.

sesimsin sen sessizliğim bir ömrü bir ana sığdırdığım bir hayal gibisin
bütün düşlerde sana uyanayım yanımda olmasanda önemi yok
varlığımı varlığında buldum ben bilmiyorsun
artık öğrensen.

Hiç yorum yok: